logo

Logo to symbol, który identyfikuje markę na każdym etapie jej rozwoju będąc zarazem jednym z podstawowych elementów budowy komunikacji wizualnej.

Projektowanie logo

przemyślane projektowanie logo

Tworzenie logo
Projektowanie logo wymaga znacznie szerszej perspektywy niż to się może wydawać. Istotną rzeczą jest aby finalny projekt nie tylko podobał się, ale również sprostał zadaniom, które przed nim stoją.

Logo jest jednym z tych elementów, które towarzyszą marce od początku do końca jej istnienia. Fakt ten sprawia, że cały proces projektowy rozpoczyna się od analizy branży, określenia założeń i wyznaczania celów wizerunkowych. Dopiero następnym krokiem jest projektowanie logo.

Projektując firmowe logo warto mieć na uwadze, że wszystkie elementy tej układanki, jaką jest logo, muszą tworzyć jedną spójną całość, w jak najlepiej i najłatwiej przyswajalnej formie. Nie jest tajemnicą, że najpopularniejsze znaki są najprostsze, a przez to najlepiej zapamiętywane. O tym, że jabłko nie musi kojarzyć się z sadownictwem chyba nie trzeba przekonywać zbyt długo :)

jakie powinno więc być logo?

dopasowanie
Logo powinno być dopasowane do strategii wizerukowej firmy. Pomijanie tego aspektu wiąże się z późniejszymi rozbieżnościami w trakcie budowy wizerunku.
uniwersalne
Projekt musi odpowiadać na wyzwania, które przed nim stoją. Dostosowanie do różnorodnych nośników, metod znakowania i prezencji to kilka
zapadające w pamięć
Logo zdecydowanie powinno się podobać jednak czasem pomijany jest aspekt praktyczny polegający na tym, że musi być ono zapamiętane. Im mniej szczegółów lub im bardziej charakterystyczne elementy tym lepiej.
wyróżniające się
Unikatowy projekt wyróżniający się na tle konkurencji, to jeden z głównych celów na etapie tworzenia logo.
działanie logo

czy zastanawiasz się jak działa logo?

kształt
Odbiorca marki widząc logo z reguły nie zatrzymuję się nad nim zastanawiając co autor miał na myśli. Kształt to środek do bezpośredniej komunikacji określonych skojarzeń i klucz do łatwego zapadania w pamięć.
kolor
Kolor to kolejny istotny element w budowie logo. Dzięki znajomości psychologii koloru jesteśmy w stanie podkreślić odpowiednie skojarzenia zgodne z charakterem marki.
oferta projektowania logo

projektowanie logo firmowego obejmuje:

1
Projekt graficzny
Projekt graficzny poparty analizą marki pod kątem potrzeb wizerunkowych
Swoje logo wybierasz spośród unikalnych propozycji. Ilość propozycji do uzgodnienia
Wdrażanie poprawek i modyfikacji do przedstawianych projektów
2
Pakiet plików
Twoje logo w wersjach: kolorowej, achromatycznej i monochromatycznej
Uwzględnienie przestrzeni barwnej CMYK i RGB (do druku i Internetu)
Pliki dostarczone w kilku popularnych formatach: .jpg .png .pdf .eps .svg
Alternatywne wersje logo: pozioma, pionowa, uproszczona
3
Instrukcja
Prosta instrukcja użytkowania logo w formie pliku
Charakterystyka kolorystyki
Pole ochronne logo
Minimalny rozmiar logo
ostatnie projekty
oli wersja achromatyczna
Oli soki naturalne logo
zait wersja achromatyczna
logo na ścianie zait
Bazyliszek wersja achromatyczna
Bazyliszek logo
suplena wersja achromatyczna
Logo dla suplementów
zoostory wersja achromatyczna
green ducks wersja achromatyczna
Green Ducks logo sportowe