identyfikacja wizualna

Unikalna i przemyślana identyfikacja wizualna odzwierciedli charakter marki. Promuj swoją firmę w odpowiednim stylu i daj się zapamiętać.

doświadczenia wizualne klientów

Dzisiejsza rzeczywistość sprawia, że przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta jest zadaniem niełatwym. Jednym z uniwersalnych rozwiązań na wyzwanie czasu jest przemyślana i spójna identyfikacja wizualna, która reprezentuje firmę, produkt lub usługę sprawiając, że wszelkie działania marketingowe są skuteczniejsze. Odpowiednie podejście do tematu identyfikacji wizualnej to dbanie o pozytywne doświadczenia wizualne klientów podczas interakcji z marką. Wspomniana interakcja następuje bezpośrednio w trakcie obsługi klienta, sprzedaży, rozmowy, ale też pośrednio w trakcie przeglądania strony internetowej, profilu social media czy też materiałów promocyjnych.
Identyfikacja wizualna firmy tworzy tło dla wszelkiego rodzaju treści, które chcemy komunikować. Kształtuje spójność wizerunkową marki czym przyczynia się do jej rozpoznawalności. Zakres działań podjętych w obszarze budowania identyfikacji wizualnej dla firmy może być różny, a wszystko jest zależne od potrzeb.

Nasi klienci, którzy rozpoczynają prace nad wizerunkiem, zazwyczaj decydują się na opracowanie logotypu, a następnie spójnej z nim tzw. małej identyfikacji wizualnej (tj. motyw graficzny, wizytówka, teczka, papier firmowy). W trakcie rozwoju firmy pojawia się potrzeba opracowania obszernego systemu identyfikacji wizualnej. System ten zapisujemy w księdze identyfikacji wizualnej.

Identyfikacja wizualna to korzyści dla wizerunku marki

identyfikuje

Oprawa graficzna marki automatycznie zostaje do niej przypisana i stanowi element identyfikacyjny.

utożsamia

Identyfikacja wizualna to wyrażenie tożsamości marki oraz możliwość utożsamienia się z nią dla odbiorców.

komunikuje

Przemyślana koncepcja wizualna wysyła komunikat, dzięki któremu pomaga osiągnąć zamierzone cele.

wyróżnia

Możliwości kreatywne pozwalają na wyróżnienie marki na tle konkurencji, a przez to zaciekawienie klientów.

wzbudza zaufanie

Ukierunkowana pod kątem grupy docelowej identyfikacja wizualna wzbudza zaufanie.

zapada w pamięć

Spójność wizerunkowa marki pomaga jej zapadać w pamięć, szczególnie ważne przy mnogości ofertowej.

LOGO TO DOPIERO POCZĄTEK IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

Budowa identyfikacji wizualnej zaczyna się od przemyślanej koncepcji marki. Gdy przychodzi czas wdrożenia konceptu w życie jednym z pierwszych elementów dających się zauważyć będzie logo. W większości przypadków to wokół logo będzie krążyć szata graficzna Twojej marki dlatego warto aby ten proces był przeprowadzony z uwzględnieniem konsekwencji wizerunkowych firmy. Jeśli patrzysz szerzej na całokształt identyfikacji wizualnej sprawdź koniecznie co na ten temat mamy do powiedzenia.
Zobacz

branding

Budowa marki jest nieustannym procesem, na który składa się wiele elementów. Jednym z nich jest branding rozumiany najczęściej jako tożsamość marki. Wspomniana tożsamość uwzględnia cechy, które definiują markę, odróżniają od innych czyniąc indywidualną i unikalną jednostką.  Chodzi głównie o cechy w obrębie wyglądu, czyli identyfikacji wizualnej, jednak należy mieć na uwadze, że równie ważny jest sposób komunikacji werbalnej oraz nazwa. U podstaw działań brandingowych leży przemyślana strategia dzięki czemu marka podejmuje zaplanowane działania w walce o pozycję w świadomości odbiorców. 
Zobacz

zaprojektujmy identyfikację wizualną dla twojej firmy

Skontaktuj się z nami a przeprowadzimy Cię przez proces projektowy
porozmawiajmy

Q&A

Projekt identyfikacji wizualnej powstaje w oparciu o stworzony koncept wizualny marki, dzięki któremu masz kontrolę nad kierunkiem działań kreatywnych.
Zakres prac zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. W naszej ofercie znajdziesz rozwiązania dla wymagających więcej i mniej. Skontaktuj się z nami a udzielimy Ci szczegółowych informacji.
Identyfikacja wizualna nie osiągnie za Ciebie sukcesu ale może się do niego przyczynić w większym lub mniejszym stopniu. Rolą identyfikacji wizualnej jest zaprezentowanie marki przez kształtowanie doświadczeń wizualnych. Realną korzyścią z posiadania dopracowanej identyfikacji wizualnej jest zachowanie spójności wizerunkowej w trakcie podejmowanych działań promocyjnych/marketingowych oraz zwiększenie atrakcyjności swojej oferty. Wszystkie te rzeczy połączone w całość mogą realnie zwiększyć potencjał sprzedażowy Twojej firmy
Tak. Prace możesz przeprowadzać etapami zaczynając od rzeczy najbardziej niezbędnych, a na rozbudowanym systemie identyfikacji wizualnej w przyszłości kończąc.
arrow-down