WYRÓŻNIJ SIĘ W TŁUMIE

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Unikalna i przemyślana identyfikacja wizualna odzwierciedli charakter marki. Promuj swoją firmę w określonym stylu.
identyfikacja wizualna green ducks

IDENTYFIKACJA WIZUALNA TO BUDOWANIE DOŚWIADCZEŃ WIZUALNYCH KLIENTÓW

Dzisiejsza rzeczywistość sprawia, że przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta jest zadaniem niełatwym. Jednym ze środków prowadzących do tego celu okazuje się budowa przemyślanych doświadczeń wizualnych przy pomocy spójnej i charakterystycznej identyfikacji wizualnej firmy. 


Odpowiednia prezencja marki sprawia, że wszelkie działania marketingowe są skuteczniejsze oraz łatwiej rozpoznawalne. Identyfikacja wizualna tworzy tło dla wszelkiego rodzaju komunikatów wizualnych. Kształtuje spójność wizerunkową marki, czym zwiększa jej rozpoznawalność. 
Zakres działań podjętych w obszarze budowania identyfikacji jest zależny od potrzeb i możliwości. Nasi klienci, którzy zaczynają przygodę z budową identyfikacji wizualnej, zazwyczaj decydują się na opracowanie logo, a następnie tzw. małej identyfikacji wizualnej (tj. motyw graficzny, wizytówka, teczka, papier firmowy). W trakcie rozwoju firmy pojawia się potrzeba opracowania kolejnych elementów (np. foldery, banery), lub nawet obszernego systemu identyfikacji wizualnej. 

Dlatego jeśli chcesz zachęcić odbiorców do swojej marki zatroszcz się o jej wizerunek. Zadbaj o doświadczenia wizualne klientów, które następują bezpośrednio w trakcie obsługi klienta, sprzedaży, rozmowy, ale też pośrednio w trakcie przeglądania strony internetowej, profilu social media, czy też materiałów promocyjnych.
zastosowanie identyfikacji wizualnej green ducks i znakowanie aut

ROLA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

Identyfikacja wizualna to narzędzie, którego będziesz używać na każdym kroku, promując swoją markę.

IDENTYFIKUJE

Oprawa graficzna marki automatycznie zostaje do niej przypisana i stanowi element identyfikacyjny.

UTOŻSAMIA

Identyfikacja wizualna to wyrażenie tożsamości marki oraz możliwość utożsamienia się z nią dla odbiorców.

KOMUNIKUJE

Przemyślana koncepcja wizualna wysyła komunikat, dzięki któremu pomaga osiągnąć zamierzone cele.

WYRÓŻNIA

Możliwości kreatywne pozwalają na wyróżnienie marki na tle konkurencji, a przez to zaciekawienie klientów.

WZBUDZA ZAUFANIE

Ukierunkowana pod kątem grupy docelowej identyfikacja wizualna wzbudza zaufanie.

ZAPADA W PAMIĘĆ

Spójność wizerunkowa marki sprawia, że łatwiej zapada w pamięć.

LOGO TO POCZĄTEK IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

Jednym z elementów identyfikacji wizualnej powstającym jako pierwszy jest logo. Stanowi ono swego rodzaju punkt wyjściowy dla pozostałych działań kreatywnych. Nieraz brak szerszej perspektywy w procesie projektowania logo utrudnia zbudowanie identyfikacji wizualnej, która dobrze współgra z oczekiwanymi założeniami projektowymi. Jeśli nie masz jeszcze swojego projektu logo lub myślisz o jego odświeżeniu to zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
WIĘCEJ O LOGO_
logo i identyfikacja wizualna areion
PROJEKTUJEMY?
Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły oferty.
POROZMAWIAJMY_
Q&A
Projekt identyfikacji wizualnej powstaje w oparciu o stworzony koncept wizualny marki, dzięki któremu masz kontrolę nad kierunkiem działań kreatywnych.
Zakres prac zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. W naszej ofercie znajdziesz rozwiązania dla wymagających więcej i mniej. Skontaktuj się z nami, a udzielimy Ci szczegółowych informacji.
Identyfikacja wizualna nie osiągnie za Ciebie sukcesu, ale może się do niego przyczynić w większym lub mniejszym stopniu. Rolą identyfikacji wizualnej jest zaprezentowanie marki przez kształtowanie doświadczeń wizualnych. Realną korzyścią z posiadania dopracowanej identyfikacji wizualnej jest zachowanie spójności wizerunkowej w trakcie podejmowanych działań promocyjnych/marketingowych oraz zwiększenie atrakcyjności swojej oferty. Wszystkie te rzeczy połączone w całość mogą realnie zwiększyć potencjał sprzedażowy Twojej firmy.
Tak. Prace możesz przeprowadzać etapami zaczynając od rzeczy najbardziej niezbędnych, a na rozbudowanym systemie identyfikacji wizualnej w przyszłości kończąc.
arrow-down