IDENTYFIKACJA

WIZUALNA

Przemyślana i spójna identyfikacja wizualna stanie się narzędziem, którego będziesz używać na każdej płaszczyźnie promowania swojej działalności. Będzie oprawą graficzną Twojej marki, odzwierciedlającą jej charakter i przesłanie, które niesie do odbiorców.
Natłok różnorodnych informacji tekstowych i graficznych w dzisiejszej rzeczywistości sprawia, że przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta jest zadaniem niełatwym. Rozwiązaniem na to wyzwanie okazuje się przemyślana i spójna identyfikacja wizualna, która reprezentuje firmę, produkt lub usługę sprawiając, że wszelkie działania marketingowe są skuteczniejsze.Odpowiednie podejście do tematu identyfikacji wizualnej to dbanie o pozytywne doświadczenia klientów przy interakcji z marką.

Interakcja ta następuje gdy kliencki mają z nią bezpośredni kontakt, w trakcie obsługi, sprzedaży, rozmowy, ale też pośredni przeglądając stronę internetową, profil social media czy też materiały promocyjne. Identyfikacja wizualna tworzy tło dla wszelkiego rodzaju treści, które chcemy komunikować. Kształtuje spójność wizerunkową marki czym przyczynia się do jej rozpoznawalności.

IDENTYFIKACJA WIZUALNA TO KILKA WSPÓŁPRACUJĄCYCH ZE SOBĄ ELEMENTÓW

Natłok różnorodnych informacji tekstowych i graficznych w dzisiejszej rzeczywistości sprawia, że przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta jest zadaniem niełatwym. Rozwiązaniem na to wyzwanie okazuje się przemyślana i spójna identyfikacja wizualna, która reprezentuje firmę, produkt lub usługę sprawiając, że wszelkie działania marketingowe są skuteczniejsze.Odpowiednie podejście do tematu identyfikacji wizualnej to dbanie o pozytywne doświadczenia klientów przy interakcji z marką.

Interakcja ta następuje gdy kliencki mają z nią bezpośredni kontakt, w trakcie obsługi, sprzedaży, rozmowy, ale też pośredni przeglądając stronę internetową, profil social media czy też materiały promocyjne. Identyfikacja wizualna tworzy tło dla wszelkiego rodzaju treści, które chcemy komunikować. Kształtuje spójność wizerunkową marki czym przyczynia się do jej rozpoznawalności.

IDENTYFIKACJA WIZUALNA TO KILKA WSPÓŁPRACUJĄCYCH ZE SOBĄ ELEMENTÓW

STRATEGIA

Niby nic, a jednak. Dobra identyfikacja wizualna bez względu na to czy chodzi o firmę, produkt lub event, zaczyna się od nazwy. Nazwa towarzyszy marce od początku do końca jej istnienia, a w wyborze tej odpowiedniej pomoże szczegółowa analiza marki.

NAZWA

Równie istotny co nazwa marki jest projekt graficzny logo. Bez względu na wielkość :) , logo jest filarem budowy komunikacji wizualnej, początkiem graficznego wyrazu tożsamości marki. Powinno się podobać, ale powinno też działać zgodnie ze swoim przeznaczeniem.

LOGO

Kolejnym etapem pracy nad logo jest księga znaku. Najprościej rzecz ujmując, stanowi zbiór precyzyjnych wytycznych stosowania, budowy i kolorystyki znaku graficznego.

KONCEPT GRAFICZNY

Projektujemy ogólny styl identyfikacji wizualnej z uwzględnieniem np. motywu graficznego, określeniem kolorystyki, typografii. Następnie całą koncepcję wdrażamy na interesujących Cię elementach identyfikacji.

ELEMENTY IDENTYFIKACJA

Kolejnym etapem pracy nad logo jest księga znaku. Najprościej rzecz ujmując, stanowi zbiór precyzyjnych wytycznych stosowania, budowy i kolorystyki znaku graficznego.

BRAND BOOK

Projektujemy ogólny styl identyfikacji wizualnej z uwzględnieniem np. motywu graficznego, określeniem kolorystyki, typografii. Następnie całą koncepcję wdrażamy na interesujących Cię elementach identyfikacji.

BRAND BOOK

Zakres działań podjętych w obszarze budowania identyfikacji wizualnej może być różny. Większość trafiających do nas klientów przychodzi z ustaloną wcześniej nazwą decydując się na opracowanie logo, a następnie spójnej z nim tzw. małej identyfikacji wizualnej (tj. wizytówka, teczka, papier firmowy). Po pewnym

PLANY IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

MINIMUN

Analiza marki pod kątem potrzeb wizeunkowych
Określenie kolorystyki marki: CMYK, RGB
Dobór typografii
Projekt key visual
Projekt logo (opcjonalnie)
Projekt wizytówki
Projekt papieru firmowego
Projekt teczki ofertowej

STANDARD

Analiza marki pod kątem potrzeb wizeunkowych
Określenie kolorystyki marki: CMYK, RGB, hex, PANTONE
Dobór typografii
Projekt key visual
Projekt logo (opcjonalnie)
Projekt wizytówki
Projekt papieru firmowego
Projekt teczki ofertowej
Projekt koperty
Projekt grafik social media 
Projekt folderu ofertowego (do 4 str)
Projekt roll-up
BRAND PAGE (krótka charakterystyka marki w formie jednostronnego pliku graficznego)

MAXYMALNY

Analiza marki pod kątem potrzeb wizeunkowych
Określenie kolorystyki marki: CMYK, RGB, hex, PANTONE
Dobór typografii i jej charakterystyka
Projekt key visual
Projekt logo (opcjonalnie) oraz jego charakterystyka w formie księgi znaku)
Projekt wizytówki
Projekt papieru firmowego
Projekt teczki ofertowej
Projekt koperty
Projekt grafik social media
Projekt folderu ofertowego (do 4 str)
Projekt roll-up
Projekt koszulki
Projekt kubka reklamowego
Projekt smyczy reklamowej
Szablon prezentacji power point
BRAND BOOK

ROZSZERZENIA

+ Dodatkowy projekt elementu identyfikacji wizualnej
+ Dodatkowy wpis do brandbook
+ BRAND BOOK ONLINE (Twój wizerunek online)
* Ceny pakietów nie uwzględniają projektu logo