Identyfikacja wizualna

Przemyślana i spójna identyfikacja wizualna stanie się narzędziem, którego będziesz używać na każdej płaszczyźnie promowania swojej działalności. Będzie oprawą graficzną Twojej marki, odzwierciedlającą jej charakter i przesłanie, które niesie do odbiorców.

Komunikuj dzięki spójnej identyfikacji wizualnej

Natłok różnorodnych informacji tekstowych i graficznych w dzisiejszej rzeczywistości sprawia, że przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta jest zadaniem niełatwym. Rozwiązaniem na to wyzwanie okazuje się przemyślana i spójna identyfikacja wizualna, która reprezentuje firmę, produkt lub usługę sprawiając, że wszelkie działania marketingowe są skuteczniejsze.Odpowiednie podejście do tematu identyfikacji wizualnej to dbanie o pozytywne doświadczenia klientów przy interakcji z marką.
Interakcja ta następuje gdy kliencki mają z nią bezpośredni kontakt, w trakcie obsługi, sprzedaży, rozmowy, ale też pośredni przeglądając stronę internetową, profil social media czy też materiały promocyjne. Identyfikacja wizualna tworzy tło dla wszelkiego rodzaju treści, które chcemy komunikować. Kształtuje spójność wizerunkową marki czym przyczynia się do jej rozpoznawalności.

Rola identyfikacji wizualnej

Identyfikuje

Logo powinno być dopasowane do strategii wizerukowej firmy. Pomijanie tego aspektu wiąże się z późniejszymi rozbieżnościami w trakcie budowy wizerunku.

Utożsamia

Logo powinno być dopasowane do strategii wizerukowej firmy. Pomijanie tego aspektu wiąże się z późniejszymi rozbieżnościami w trakcie budowy wizerunku.

Komunikuje

Projekt musi odpowiadać na wyzwania, które przed nim stoją. Dostosowanie do różnorodnych nośników, metod znakowania i prezencji to kilka

Wyróżnia

Logo powinno być dopasowane do strategii wizerukowej firmy. Pomijanie tego aspektu wiąże się z późniejszymi rozbieżnościami w trakcie budowy wizerunku.

Wzbudza zaufanie

Logo powinno być dopasowane do strategii wizerukowej firmy. Pomijanie tego aspektu wiąże się z późniejszymi rozbieżnościami w trakcie budowy wizerunku.

Zapada w pamięć

Projekt musi odpowiadać na wyzwania, które przed nim stoją. Dostosowanie do różnorodnych nośników, metod znakowania i prezencji to kilka

Brand book

Zakres działań podjętych w obszarze budowania identyfikacji wizualnej może być różny. Większość trafiających do nas klientów przychodzi z ustaloną wcześniej nazwą decydując się na opracowanie logo, a następnie spójnej z nim tzw. małej identyfikacji wizualnej (tj. wizytówka, teczka, papier firmowy). Po pewnym 

Brand story i analiza marki

Projekt graficzny poparty analizą marki pod kątem potrzeb wizerunkowych
Swoje logo wybierasz spośród unikalnych propozycji. Ilość propozycji do uzgodnienia
Wdrażanie poprawek i modyfikacji do przedstawianych projektów

Brand system

Twoje logo w wersjach: kolorowej, achromatycznej i monochromatycznej
Uwzględnienie przestrzeni barwnej CMYK i RGB (do druku i Internetu)
Pliki dostarczone w kilku popularnych formatach: .jpg .png .pdf .eps .svg
Alternatywne wersje logo: pozioma, pionowa, uproszczona

Wdrożenie systemu

Prosta instrukcja użytkowania logo w formie pliku
Charakterystyka kolorystyki
Pole ochronne logo
Minimalny rozmiar logo

Green Ducks

FUTBOL AMERYKAŃSKI

Zoostory

OPIEKA NAD ZWIERZĘTAMI