PROJEKT

LOGO

Logo to symbol, który identyfikuje markę na każdym etapie jej rozwoju i jest zarazem jednym z podstawowych elementów budowy komunikacji wizualnej. Odpowiedni projekt pomoże Ci w skutecznym budowaniu wizerunku firmy.

TWORZENIE LOGO TO UPORZĄDKOWANY PROCES

Projektowanie logo wymaga znacznie szerszej perspektywy niż to się może wydawać. Istotną rzeczą jest aby finalny projekt nie tylko podobał się, ale również sprostał zadaniom, które przed nim stoją.

Logo jest jednym z tych elementów, które towarzyszą marce od początku do końca jej istnienia. Fakt ten sprawia, że cały proces projektowy rozpoczyna się od analizy branży, określenia założeń i wyznaczania celów wizerunkowych. Dopiero następnym krokiem jest projektowanie logo.

Projektując firmowe logo warto mieć na uwadze, że wszystkie elementy tej układanki, jaką jest logo, muszą tworzyć jedną spójną całość, w jak najlepiej i najłatwiej przyswajalnej formie. Nie jest tajemnicą, że najpopularniejsze znaki są najprostsze, a przez to najlepiej zapamiętywane. O tym, że jabłko nie musi kojarzyć się z sadownictwem chyba nie trzeba przekonywać zbyt długo :)

KSZTAŁT, KOLOR, SKOJARZENIA. WSZYSTKO MA ZNACZENIE

LOGO PROJEKTOWANE Z MYŚLĄ O POTRZEBACH MARKI

ANALIZA POD KĄTEM POTRZEB

Każda branża ma swoją specyfikę, a skuteczne rozwiązania wizualne wydają się wypracowane od lat. Kreatywność na szczęście ma to do siebie, że rządzi się swoimi prawami. Analiza potrzeb wizerunkowych firmy ułatwia proponowanie nowych rozwiązań przy jednoczesnym zachowaniu fundamentalnych wartości komunikacji wizualnej. Zwieńczeniem etapu analitycznego są ustalenia projektowe, które możesz zweryfikować i ukierunkować.

PROPOZYCJE PROJEKTOWE

Wszystkie propozycje projektowe logo powstają na bazie początkowych ustaleń, a ich liczba uzależniona jest od wybranego pakietu lub rozszerzenia. Możesz zdecydować się na dwa modele współpracy. Pierwszy zakłada pojedyncze prezentowanie projektów, dzięki czemu masz większą kontrolę nad tym, w którą stroną zmierza proces kreatywny. Drugi model polega na przedstawieniu kilku propozycji na raz.  Do wybranej propozycji masz możliwość naniesienia poprawek.

LOGO WEKTOROWE

Wersja wektorowa umożliwia zachowanie prezencji najwyższej jakości bez względu na wielkość lub charakter nośnika. Rozszerza również zakres możliwości wykorzystania logo (np. wycinanie, tłoczenie itp..)

KOLORYSTYKA CMYK I RGB

Logo na stronę internetową, a może do druku? Aby Twoje logo prezentowało się spójnie wymagane jest określenie kolorystyki osobno dla obu przypadków.

WERSJE ALTERNATYWNE

Zdarzają się sytuacje gdy z powodu ograniczeń technologicznych będziesz potrzebować logo w jednym kolorze lub jedynie w odcieniach szarości. Na taką okoliczność posłużysz się wersją achromatyczną i monochromatyczną.

PLIKI

Różnorodność zastosowań sygnowania działalności marki wymaga dostosowania logo na potrzeby różnych programów graficznych i produkcyjnych. Na zakończenie prac projektowych otrzymasz paczkę plików z Twoim logo w kilku formatach plików: .jpg .png .pdf .eps .svg  

WYBRANE PROJEKTY LOGO

WYBIERZ PLAN LOGO DLA SIEBIE

ODTWÓRCZY

Analiza marki pod kątem potrzeb wizeunkowych
1 propozycja logo
3 poprawki do wybranej propozycji
Wersja wektorowa oraz rastrowa
Formaty plików zapewniające uniwersalne wykorzystanie: .jpg .png .eps .svg .pdf
Kolorystyka CMYK i RGB
Wariant achromatyczny i monochromatyczny

STANDARD

Analiza marki pod kątem potrzeb wizeunkowych
3 propozycje logo
Nielimitowane poprawki do wybranej propozycji
Wersja wektorowa oraz rastrowa
Formaty plików zapewniające uniwersalne wykorzystanie: .jpg .png .eps .svg .pdf
Kolorystyka CMYK i RGB
Wariant achromatyczny i monochromatyczny

KREATYWNY

Analiza marki pod kątem potrzeb wizeunkowych
5 propozycji logo
Nielimitowane poprawki do wybranej propozycji
Wersja wektorowa oraz rastrowa
Formaty plików zapewniające uniwersalne wykorzystanie: .jpg .png .eps .svg .pdf
Kolorystyka CMYK i RGB
Wariant achromatyczny i monochromatyczny

ROZSZERZENIA

+ Projekt wizytówki
+ Papier firmowy
+ Księga znaku
+ Dodatkowa propozycja logo
* Poprawka - to modyfikacje w obrębie propozycji: zmiana koloru, ułożenia elementów, zmiana czcionki, usunięcie lub dodanie elementu logo nie wymagające tworzenia odrębnej propozycji.