Naming

Nazwa firmy może wywoływać wiele odczuć. Może zachęcać, odrzucać, budzić zaufanie, zaciekawiać, intrygować. Wszystko zależy od tego co chcemy osiągnąć
W dużej mierze to nazwa firmy będzie polecana i zapamiętywana przez swoich klientów, a nawet wyszukiwana w sieci jako odpowiedź na działania promocyjne. Naming marki od zawsze miał istotne znaczenie, a to za sprawą jednego, niepodważalnego faktu. Wszelkiego rodzaju ruchy w obrębie działań marki sygnowane są przez jej własną nazwę. Dlatego też coraz częściej nazwy powstają przy współpracy ze specjalistami od marketingu, którzy zajmują się analizą wielu detali ułatwiających osiągnięcie zamierzonego celu.

Nazewnictwo to nie tylko nazwa firmy

Obserwując nasze codzienne życie nietrudno dostrzec, że łatwa do zapamiętania i mimo wszystko charakterystyczna nazwa firmy, wydarzenia lub produktu, zwiększa prawdopodobieństwo osiągnięcia sukcesu na rynku.
Udana nazwa jest bardzo pomocna na drodze do finansowego sukcesu. Jeśli nie masz pomysłu na nazwę dla swojej firmy, to skorzystaj z naszych usług w zakresie namingu. Wykreujemy dla Ciebie nazwę, której podstawą będą odpowiedzi na wizerunkowe potrzeby marki.

01

Nazwa produktu

W dużej mierze to nazwa firmy będzie polecana i zapamiętywana przez swoich klientów, a nawet wyszukiwana w sieci jako odpowiedź na działania promocyjne.

02

Nazwa eventu

W dużej mierze to nazwa firmy będzie polecana i zapamiętywana przez swoich klientów, a nawet wyszukiwana w sieci jako odpowiedź na działania promocyjne.

03

Tagline

W dużej mierze to nazwa firmy będzie polecana i zapamiętywana przez swoich klientów, a nawet wyszukiwana w sieci jako odpowiedź na działania promocyjne.

04

Hasło reklamowe

W dużej mierze to nazwa firmy będzie polecana i zapamiętywana przez swoich klientów, a nawet wyszukiwana w sieci jako odpowiedź na działania promocyjne.

Dobrze przeprowadzony naming nie każe wybierać!

Bądź zapamiętany

Nie jest tajemnicą, że większość ludzi przed podjęciem decyzji o skorzystaniu z usług stara się najpierw dowiedzieć o nich jak najwięcej. W tym celu używają wyszukiwarek, gdzie wpisują cel swoich zainteresowań. To co następnie zobaczą, to listę stron internetowych powiązanych z daną frazą, wyświetlone w odpowiedniej kolejności. Kolejność ta uzależniona jest od wielu czynników, takich jak struktura, zawartość, funkcjonalność i wydajności. Tworząc strony www, bierzemy wszystkie te czynniki pod uwagę.

Bądź rozumiany

Nie jest tajemnicą, że większość ludzi przed podjęciem decyzji o skorzystaniu z usług stara się najpierw dowiedzieć o nich jak najwięcej. W tym celu używają wyszukiwarek, gdzie wpisują cel swoich zainteresowań. To co następnie zobaczą, to listę stron internetowych powiązanych z daną frazą, wyświetlone w odpowiedniej kolejności. Kolejność ta uzależniona jest od wielu czynników, takich jak struktura, zawartość, funkcjonalność i wydajności. Tworząc strony www, bierzemy wszystkie te czynniki pod uwagę.
chart-barsarrow-right